lunes, 8 de abril de 2013

Sessió 3

Dilluns 04-03-2013

En aquesta sessió he comentat a la psicopedagoga d’infantil i primària la necessitat de recollir més informació sobre la situació- problema que es planteja en relació a la manca de límits a P4.

Existeixen múltiples i diverses tècniques de recollida d’informació però és necessari escollir la tècnica més efectiva i adequada per a cada situació. En el context de la intervenció que s’està duent a terme en relació a la manca de límits generalitzada en els cinc grups- classe de P4, s’han identificat quatre variables d’anàlisi de la pràctica educativa rellevants per a les tasques d’intervenció psicopedagògica implicades en el projecte:

  1. La percepció subjectiva de les cinc tutores de P4 sobre l’abast de la situació problema en el seu grup- classe.
  2. El comportament i estratègies utilitzades en relació a les normes i límits de les tutores a l’aula.
  3. El comportament dels alumnes en relació a les normes i límits a l’aula.
  4. Les característiques del context aula on es desenvolupa la classe: ambient, característiques físiques.
Per recollir informació sobre la primera variable s’utilitzaran dues tècniques: l’entrevista i el qüestionari. La informació referent a les tres variables restants s’obtindrà a partir de l’observació en el context natural de l’aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario