Dimecres 27-02-2013
En aquesta segona sessió he assistit a una reunió de seguiment entre la tutora d’un dels grups de P4 – objecte d’intervenció – i la psicopedagoga d’infantil i primària. L’assistència a aquesta reunió m’ha servit per recollir informació específica sobre la percepció de la tutora en relació a la situació problema en el moment actual en el propi grup-classe.
La tutora ha posat de manifest la preocupació per la problemàtica de la manca de límits general en el grup classe i ha destacat els casos de quatre alumnes de forma específica ( veieu el CAS C - Alumnes d’un grup-classe de P4 d’aquest mateix blog)
La informació extreta en aquesta reunió, se suma a la informació obtinguda sobre de les altres quatre reunions de seguiment entre les tutores de P4 i la psicopedagoga d’infantil i primària, i em permet, per una banda, crear una representació conjunta -amb la psicopedagoga i les tutores- sobre la situació problema i identificar les variables/ factors implicats, i, per altra, identificar a grans trets diferències entre els grups-classe de P4 en relació a l’abast de la problemàtica. Objectius propis de la fase B: Prendre els primers acords amb els agents implicats i la fase C: Reformular de el problema i els objectius, del projecte d’intervenció que s’està duent a terme.
No hay comentarios:
Publicar un comentario